Prevederi generale:

     Produsele cumparate prin intermediul HELIOS  beneficiaza de garantie, conform prevederilor legale in vigoare (OUG 21/1992, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si Legea 449/2003, cu modificarile si completarile ulterioare) si politicilor comerciale ale producatorilor.

Termenul de garantie decurge din momentul facturarii produsului.

Garantia este valabila doar pe teritoriul Romaniei, cu exceptia situatiilor cand se precizeaza altfel in certificatul de garantie comerciala.

Pe langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in certificatul de garantie emis de catre Producator/Importator sau Vanzator, acesta garanteaza Cumparatorul impotriva oricarei non conformitati care poate afecta intreaga sau o parte a bunurilor si serviciilor, pentru perioada stipulate in certificatul de garantie, acesta incepede la data emiterii facturii de vanzare. Exceptie fac produsele consumabile, care nu beneficiaza de garantie.

Uzura normala nu este acoperita de garantie !

In cazul solicitarilor nejustificate a garantiei, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a obliga Cumparatorul la plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului si a taxelor de transport corespunzatoare.

 Daca in momentul receptiei veti constata lipsa certificatului de garantie al produsului, trebuie sa ne anuntati in maxim 48 de ore (calculate in zile lucratoare) de la primirea produsului pe adresa de email service@heliosdental.ro sau la numarul de telefon 0729.290.900.

Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

 

Condiții pentru Garanție

 Pentru a putea beneficia de garanție, la trimiterea produsului în service, trebuie să prezentați următoarele:

  • Factura de achizitie a produsului in original (sau o copie a acesteia);
  • Certificat de garantie in original;
  • Descrierea pe scurt a defectului reclamat;
  • Datele dumneavoastra de contact: adresa, telefon, adresa e-mail.

  Orice reparatie sau defectiune trebuie anuntata furnizorului in maximum 5 zile de la aparitie si trebuie insotita de factura fiscala  si de certificatul de garantie(in original)!

Inainte de a returna orice piesa sau echipament pentru reparatii/mentenanta in cadrul garantiei sau in afara acesteia, este obligatoriu ca acestea sa fie curatate si dezinfectate. in cazul in care nu sunt respectate aceste conditii ne rezervam dreptul de a nu da curs reclamatiei si de a trimite piesa sau echipamentul inapoi pe costul clientului.

 

Garantia se pierde in urmatoarele cazuri:

  • aparatele au fost pastrate, utilizate, manevrate sau intretinute necorespunzator, contrar instructiunilor din manualul de utilizare, sau de catre personal fara instruire adecvata.
  • aparatele au fost deteriorate mecanic (sparte, zgariate etc.) ca urmare a unor utilizari sau manipulari neglijente, sau a altor accidente, inclusiv a unor catastrofe naturale.
  • asupra aparatelor s-au efectuat intervenţii de cãtre utilizator sau alte persoane neautorizate.
  • s-au utilizat alte consumabile si piese de schimb decat cele recomandate de producator.

 

Service

 Helios asigura asistenta tehnica, servicii de reparatii si mentenanta pentru echipamentele stomatologice aflate in garantie si post-garantie. Asistenta tehnica este sustinuta la nivel national de o echipa de ingineri si tehnicieni cu experienta, avand cursuri de specializare efectuate la producatori pentru toate echipamentele stomatologice din portofoliu ce se folosesc in clinici, laboratoare si cabinete de stomatologie.

Helios incheie contracte de mentenanta ( conform legislatiei in vigoare ) avantajoase pentru intretinere corectiva si preventiva adaptate fiecarui client.
Departamentul de service Helios  are experienta atat in instalarea si mentenanta echipamentelor medicale de stomatologie, dar si in instruirea operationala a utilizatorilor. 

Produs la schimb: daca in urma interventiei se constanta ca defectiunea semnalata nu se poate remedia pe loc, primiti un produs la schimb pe toata durata reparatiei.

Produse incluse in serviciul produs la schimb pe perioada reparatiei sunt autoclave si compresoare.

Aceste servicii pot fi prestate de catre Helios sau de catre alte societati colaboratoare.

Aviz de functionare nr.7049/24.06.2020 emis de Ministerul Sanatatii – Agentia Nationala a Medicamentului  si a Dispozitivelor Medicale.

 

Transport

In cazul in care produsul trebuie trimis prin curier, se recomanda expedierea in ambalajul original, daca nu se mai poate folosi amalajul original, se recomanda folosirea unuia similar, cat se poate de rezistent si cu cat mai mult material de protectie pentru a asigura integritatea acestuia la transport. Helios nu isi poate asuma deteriorarea produselor in timpul transportului din cauza ambalarii necorespunzatoare.

Pentru produsele in garantie, transportul acestora este asigurat de Helios 

Produsele vor fi trimise in service la adresa: Helios Dental, Calea 13 Septembrie, nr. 59-61, bloc 59, parter,  Sector 5, 050911, Bucuresti, telefon 0729.290.900.