Cum comand?


Vrem sa iti raspundem prompt si cat se poate de clar atunci cand cauti un produs in cadrul magazinului nostru. Cum portofoliul heliosdental.ro este intr-o dinamica continua, afla urmatoarele sfaturi pentru a salva timp si pentru a elimina orice confuzie.
Pentru a putea plasa o comanda pe site sau telefonic trebuie sa detii o adresa valida de email. Adresa de email va fi asociata contului tau de pe heliosdental. si prin intermediul ei se va derula ulterior comunicarea dintre noi.


Pasul 1


ALEGEREA PRODUSELOR

Navigarea prin portofoliul online este simpla si se poate face prin parcurgerea categoriilor de produse listate in partea de sus a paginii.

Daca nu identifici produsul urmarit in cadrul listei afisate, poti aplica filtrele disponibile in stanga ecranului pentru a restrange aria cautarii in functie de caracteristicile relevante listate.

Daca stii partial sau complet denumirea ori codul produsului, poti utiliza si motorul de cautare prezent in antetul fiecarei pagini. Uneori va fi nevoie sa incerci mai multi termeni de cautare pentru a ajunge in zona ta de interes.

In pagina produsului poti verifica toate informatiile despre caracteristicile acestuia, pret, disponibilitatea stoc. Produsele in dreptul carora se mentioneaza In stoc sunt in depozitul nostru si pot fi livrate. Pentru produsele in dreptul carora este mentionat Stoc furnizor sau La comanda este necesar sa ne contactezi telefonic sau prin email pentru a obtine o estimare de termen pentru livrare sau pentru a-ti prezenta conditiile in care pot fi aduse anumite produse doar pe baza de comanda.


Pasul 2

COSUL DE CUMPARATURI

Odata reperat articolul care te intereseaza, il poti adauga in cosul de cumparaturi printr-un click pe butonul “Adauga in cos”. Vei putea sa modifici cantitatea dorita sau chiar sa renunti la respectivul produs din sectiunea “Cosul meu”.

Poti repeta acesti pasi pana cand vei avea in cos toate produsele dorite. Continutul cosului de cumparaturi trebuie analizat cu atentie inainte de finalizarea comenzii. Poti renunta la un articol prin apasarea pictogramei corespunzatoare plasate pe fiecare rand aferent unui produs. Cantitatea unui anumit reper poate fi actualizata prin completarea valorii dorite in campul omonim. Site-ul va recalcula pretul total aferent reperelor afisate.

Daca esti in posesia unui cupon de reduceri ai optiunea sa-l folosesti acum prin introducerea codului si apasarea butonului «Foloseste cupon».

Pasul 3

AUTENTIFICARE / ÎNREGISTRARE

In acest moment ai mai multe optiuni de autentificare:

- daca ai un cont existent, te rugam sa te autentifici cu datele tale ca sa poti finaliza comanda;

- daca nu ai un cont, creeaza-ti unul prin completarea campurilor cerute in formular;

In calitate de client nou, te rugam sa completezi cel putin campurile obligatorii, care sunt marcate cu simbolul *. Trebuie sa stabilesti o parola sigura, care iti va servi pentru urmatoarele autentificari in cadrul contului tau. Vei primi imediat un email cu detaliile contului tau.

In interiorul contului tau poti stoca si modifica oricand informatiile de contact, toate adresele de facturare si de livrare utile pentru plasarea comenzilor, atat personale cat si ale companiilor pe care le-ai inregistrat in contul tau.
Tot aici vei regasi actualizate in permanenta istoricul si statusul comenzilor derulate sau in curs de derulare. Toate aceste date te vor ajuta sa reduci la minimum timpul de plasare a unei comenzi noi.

- te poti conecta direct cu contul tau de Facebook;

Pasul 4

ALEGE OPTIUNEA DE LIVRARE

Selecteaza optiunea privind livrarea comenzii. In cazul in care doresti livrarea produselor la o alta adresa decat cea de facturare, ai aceasta optiune.
Pentru detalii privind optiunile de livrare verifica pagina “Transport si livrare”.

Pasul 5

ALEGE OPTIUNEA DE PLATA

Selecteaza optiunea privind modalitatea de plata.

In cazul alegerii optiunii platii online prin intermediul unui card bancar, vei fi directionat catre pagina procesatorului de tranzactii. Dupa autentificarea cardului si verificarea tranzactiei, vei primi un mesaj de confirmare a platii.

Pentru detalii privind optiunile de plata verifica pagina “Cum platesc”.

Pasul 6

TRIMITE COMANDA

Inainte de a inregistra comanda, te rugam sa verifici din nou sumarul comenzii. Iti vom expedia un email de confirmare a primirii comenzii tale in sistem. Acest mesaj va constitui acceptarea ferma a comenzii tale daca toate produsele din comanda erau cu disponibilitate In stoc.

In cel mai scurt timp vom analiza comanda primita. Dupa verificarea tuturor datelor necesare incheierii tranzactiei comerciale, iti vom transmite un nou email care va contine fie acceptarea comenzii, fie alte informatii utile pentru finalizarea comenzii.

Momentul acceptarii comenzii tale constituie incheierea contractului la distanta (vezi “Termeni si Conditii”) si demararea livrarii, conform conditiilor de plata si de livrare alese.

Poti anula o comanda din contul tau in termen de maxim 1 h de la plasarea comenzii si daca aceasta nu are deja status Finalizat. Daca te vei razgandi ulterior, vei putea returna produsul conform instructiunlor din pagina “Politica de retur”.